دیگر رسانه( از استان خلیج فارس تا وداع با مقصر گرانی)


سرزمین شكوه دلاورى

شهید حاج لطیف راستی

 
دیگر رسانه( از استان خلیج فارس تا وداع با مقصر گرانی)

 

طرح تشکیل "استان خلیج فارس" آماده شد(عصر ایران)


قرار است استان توریستی فرهنگی خلیج فارس با مرکزیت "بوموسی" تشکیل شود و نام "ابوموسی" به "بوموسی" تغییر پیدا کند چرا که ابوموسی یک نام جعلی است. از مجلس خبر می رسد که طرح تشکیل استان خلیج فارس توسط عده ای از نمایندگان وطن دوست آماده شده و قرار است به زودی برای بررسی به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تقدیم شود.

 

مرگ مشکوک هکر ضد صهیونیستی عربستان (قدسنا)

 

 

رسانه های عربستانی روز گذشته از مرگ ناگهانی یک هکر عربستانی مشهور به " تسخیر کننده یهودیان" که در شبکه جهانی اینترنت به "Cyber-Terrorist" معروف بود خبر دادند.
 

پانتا : نمی توانم وارد جزئیات موضوع حساس هواپیمای جاسوسی RQ-170 شوم!( خبرگزاری فرانسه)

 

لئون پانتا وزیر دفاع امریکا دوشنبه ادعای ایران را مبنی بر این که اطلاعاتی از هواپیمای بدون سرنشین سرنگون شده امریکا به دست آورده و اکنون سرگرم ساخت نمونه مشابه نوع هواپیمای شناسایی است رد کرد و گفت : « من بر اساس تجربه ام به شما می گویم که درباره توانمندی ایرانی ها برای انجام آن چه که ادعا آن را می کنند، جدا تردید دارم ولی وارد جزئیات چنین موضوع حساسی نمی شوم!

 

ادعایی دیگر از اوباما برای تحریم های ایران (ایرنا)

 

باراک اوباما رییس جمهور آمریکا اعلام کرد : برای جلوگیری ایران از دستی بابی به تکنولوژیهای پیشرفته در زمینه مخابرات ؛ اینترنت و ماهواره که از آنها برای اعمال محدودیت و سرکوب مردم استفاده می کند تحریم های تازه ای را اعمال می کنیم .


تجلیل راشدالغنوشی از انقلاب و امام خمینی ( اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه)

 

راشد الغنوشی رئیس حرکت النهضه تونس در دیدار با علی اکبرصالحی وزیر امورخارجه کشورمان با تجلیل از انقلاب اسلامی به عنوان راهگشای ملتها و امید بخش به حرکتهای ضداستکباری و ضد استبدادی از شخصیت امام راحل تجلیل کرد.


پیشنهاد فردوسی پور برای پاک شدن فوتبال ( خبر انلاین)

 

فردوسی پور مجری برنامه نود در برنامه دیشب خود به سردار رویانیان گفت :«من از شما می خواهم که با ارائه مدارکی که در دست دارید به پاک شدن فوتبال کمک کنید.باور کنید اسم شما ماندگار می شود.من می گویم که دلالان را بگیرند و ببرند زندان.باور کنید همه چیز درست می شود.در ترکیه و ایتالیا همین کار را کردند و فوتبالشان درست شد.»


ُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُپایتخت طلای ایران کجاست؟( مهر)

 

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان از برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی فلزات گران‌بها، طلا، جواهر، سنگهای قیمتی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته به عنوان مهم‌ترین رویداد تجاری پیش روی این صنف در سال جاری یاد کرد و گفت: اصفهان پایتخت طلای ایران است.

 

در میهمانی شام جلیلی و اشتون چه گذشت؟ (روزنامه آمریکایی کانزاس استار)

 

این روزنامه به نقل از یک دیپلمات اروپایی که نخواسته نامش فاش شود نوشت : در میهمانی شام کنسولگری ایران

که در روز ۱۳ آوریل به مدت 3 ساعت برگزار شد سعید جلیلی و کاترین اشتون نمایندگان عالی ایران و اتحادیه اروپا در گفتگوهای ۱+۵ با ایران شرکت داشتند و تنها موضوعی که مورد گفتگو نبود مساله هسته ای ایران بود و جلیلی و اشتون ترجیح دادند درباره زادگاه خود ، مذهب ، بهار عربی ، دموکراسی و نقش زنان گفتگو کنند.

حمله ویروس «وایپر» به صنعت نفت ( ایسنا)

 

روز یک‌شنبه یک حمله سایبری به سایت اینترنتی وزارت نفت و برخی شرکت‌های تابعه آن انجام شد که ظاهرا این اتفاق تنها مربوط به سایت‌های وزارت نفت نبوده و برخی از سایت‌های صنعتی را هم شامل شده است.

«لوموند» : پایان زودهنگام روزهای خوش ترکیه (فارس)

 


ترکیه که سابقا بطور آشکارا تلاش می کرد روابط خود را با تمام جناح های سیاسی عراق صلح آمیز کند، اکنون شاهد خراب شدن بیش از پیش روابط خود با بغداد است... مصری ها هم ترکها را مردمانی بلند پرواز می دانند که قصد دارند رهبریت دنیای عرب را از آنان بدزدند و خود به ایفای این نقش بپردازند.

 

قطری ها یک جزیره یونان را خریدند ( عصر ایران)

 

یکی از اعضای خانواده حاکم بر قطر (آل ثانی) یک جزیره را در یونان به قیمت هفت میلیون یورو خریداری کرد.
مساحت این جزیره کوچک به نام اوکسیا نزدیک به 5 کیلومتر مربع است.

80 درصد یهودیان فرانسوی به سارکوزی رای دادند
(قدسنا)

 

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هشتاد درصد از یهودیان فرانسوی ساکن سرزمینهای اشغالی در دور اول انتخابات ریاست جمهوری فرانسه به نیکلا سارکوزی رای داده اند و تنها هشت درصد از یهودیان فرانسوی ساکن فلسطین اشغالی به "فرانسوا اولاند" نامزد حزب سوسیالیست فرانسه که در دور نخست انتخابات در مجموع بیشترین آراء را کسب کرد، رای دادند.


علت یخ زدگی مغز هنگام نوشیدن آب یخ ( بی باک)

 

اکثر افراد پس از خوردن غذا یا آشامیدنی سرد با درد لحظه‌ای در شقیقه‌ها و پیشانی و یا به اصلاح یخزدگی مغز خود رو به رو می شوند، تحقیقات اخیر دانشمندان علت این امر را کشف کرده است.

در این تحقیق جریان خون مغز داوطلبان که اب سرد نوشیدند را از طریق فرآیندهای فراصوت مانند، در جمجمه دنبال کرده و مشاهده کردند که جریان خون در مغز از طریق یک رگ خونی به نام رشته مغزی قدامی افزایش می یابد، این رگ در میانه مغز پشت چشمها قرار دارد و این افزایش جریان خود و در نتیجه اندازه این رگ بیشتر شده و درد یخ زدگی مغز احساس می شود.
 

آقای وزیر مدارس را تعطیل کنید،جرم ریشه کن شود! ( شفاف)

 

حاجی بابایی در سخنان اخیر خود از کاهش 20 درصدی آسیب‌های اجتماعی، به دلیل تعطیلی دانش آموزان در روزهای پنجشنبه خبر داده است و گفت: این کاهش جرم به دلیل آن‌ است که آنها در کنار خانواده‌های خود بوده‌اند و در تعطیلات رسمی و نوروز هم به همین شکل است.

یک جامعه شناس در خصوص اظهارات اخیر وزیر آموزش و پرورش می گوید : اگر چه درصد اعلام شده ،بالا به نظر می رسد اما این نتیجه گیری می تواند درست و منطقی باشد ،چراکه یکی ازموثرترین عوامل در بزه جوانان معاشرت با هم سن و سالان به صورت کنترل نشده است اما بیان این سخنان از سوی وزیر آموزش و پرورش به عنوان مسئول رده بالای این وزارت کار درست و بجایی نبوده است. سخنان حاجی بابایی این نکته را به ذهن القا می کند که محیط مدرسه محیطی آسیب ساز و نا امن است وحضور دانش آموزان در پنج روز دیگر می تواند تبعات سویی را به دنبال داشته باشد!

خبر محجوب از اخراج صد هزار کارگر در سال90 ( ایلنا)

 

دبیر کل خانه کارگر با تاکید بر لزوم افزایش امنیت شغلی کارگران کشور گفت: در خصوص ساماندهی قراردادهای موقت کار رای لازم را نتوانستیم برای مصوبه ساماندهی قراردادهای موقت کار کسب کنیم اما همچنان تلاش‌ها در این خصوص ادامه دارد. طبق آمارهای رسمی طی سال گذشته ۱۰۰ هزار کارگر در بیش از یک هزار واحد تولیدی اخراج شده‌اند.

محجوب نرخ بیکاری زنان را دو برابر نرخ بیکاری مردان اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: زنان در بسیاری از واحدهای بزرگ و قالیبافی گاهی دو سوم دستمزد مصوب شورای عالی کار را دریافت می‌کنند. اما به دلیل ترس از دست دادن شغل از شکایت صرفنظر می‌کنند.


مرتضوی در تامین اجتماعی ماندنی شد! ( ایلنا)

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: موضع وزیر کار، تعاون و امور اجتماعی نسبت به انتصاب آقای مرتضوی این است که وی در سازمان تامین اجتماعی ماندنی خواهد بود.



 

مسئول گرانی‌ها رفتنی شد( جهان)

 

محمدعلی ضیغمی معاون توسعه بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت که مسئول اصلی کنترل قیمت‌ها محسوب می‌شود، به زودی از سمت خود کنار می‌رود.
به اعتقاد برخی کارشناسان، ضیغمی در دو سال اخیر در حوزه وظایف اصلی خویش یعنی کنترل بازار و قیمت‌ها عملکرد ضعیفی داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 2:3 توسط شاهد| |


Power By: LoxBlog.Com